Innovate Armenia
նորարարական ապրանքների համահայկական մրցույթ
Innovate Armenia-ն նորարարական ապրանքների համահայկական մրցույթ է, որի նպատակն է խթանել մեր երկրում միջազգային շուկաներում մրցունակ ֆիզիկական նորարարական ապրանքների արտադրությունը։
Ի՞նչ է Innovate Armenia-ն
Գաղափարն իրականություն դարձնելու հնարավորություն
Նորարարությունից մինչև իրական բիզնեսի հիմնում
Ճանապարհ դեպի միջազգային շուկա
Innovate Armenia-նհնարավորություն է տալիս
Այս մրցույթը բոլոր նրանց համար է, ովքեր ունեն յուրահատուկ գաղափար կամ ապրանք և պատրաստ են Innovate Armenia-ի օգնությամբ կյանքի կոչել դրանք, հիմնել իրական բիզնես ու նվաճել միջազգային շուկաներ։
Փորձարկել գաղափարը ու ստուգել դրա կենսունակությունը միջազգային շուկայում
Ստանալ նյութատեխնիկական աջակցություն նախագծի իրականացման համար
Անցնել գաղափարից պրոդուկտ իրական ճանապարհ՝ կրթական ծրագրերի, ինկուբացիայի, բութ քեմփի և մենթորության ուղեկցությամբ
Ձեռք բերել նոր ծանոթություններ, կապեր՝ գաղափարների իրականացման ճանապարհին
Նպաստել Հայաստանի տնտեսության զարգացմանը՝ ստեղծելով նոր հաջողված բիզնեսներ
Գրավել նոր շուկաներ՝ նորարարական ապրանքը համապատասխանեցնելով միջազգային չափանիշներին
Տեղեկատվական օրեր




Մրցույթի ընթացքը
Դիմելու վերջնաժամկետ՝ դեկտեմբերի 26
Հայտերի ուսումնասիրման վերջնաժամկետ՝ 7 հունվարի
Ինկուբացիա՝ 12 hունվարի - 21 հունվարի
Բութ քեմփ՝ 26 հունվարի - 06 փետրվարի
Գաղափարիների ներկայացում ժյուրիին՝ 17 փետվարի
Մրցույթի ամփոփում և հաղթողների հայտարարում՝ 17 փետրվարի
Մրցույթին կարող են մասնակցել
նորարարական գաղափար, նախագիծ, պրոդուկտի նախատիպ կամ արդեն նախաարտադրական փուլում գտնվող ֆիզիկական ապրանք ունեցող`
Անհատներ կամ թիմեր Հայաստանից
Սփյուռքահայ նորարարներ ամբողջ աշխարհից
Ուսանողներ, ձեռներեցներ, գիտնականներ
Ինչպե՞ս են որոշվելու հաղթողները
Հայտերի ու դրանց համապատասխանությունը պահանջներին ստուգում
Ընտրված մասնակիցները կանցնեն ինկուբացիայի փուլ
Ինկուբացիայի փուլում ընտրված մասնակիցները կմասնակցեն բութ քեմփի
Բութ քեմփը հաղթահարած մասնակիցները կներկայացնեն իրենց գաղափարները ժյուրիի անդամներին

Ընտրելու չափանիշներն են՝
պոտենցիալը
Ծրագիրը կազմակերպվում է TCF-ի կողմից

TCF-ն օգնում է ստեղծարարներին գնահատել գաղափարի կենսունակությունը և հաջողությամբ իրականացնել արշավներ քրաուդֆանդինգային ու e-commerce հարթակներում։ TCF-ն աշխարհի եզակի ընկերություններից է, որին հաջողվել է կյանքի կոչել 1,000-ից ավելի նորարարական գաղափար՝ ընդհանուր առմամբ հավաքելով 100 միլիոն դոլարից ավել գումար։

